FlightInsight
Click to download our FREE IFR Checkride Study Guide 👇It contains fifteen pages of topics you'll need to breeze through the oral portion of your checkride. 👇

Забытый прибор, который мгновенно научит вас ориентироваться | Радиомагнитный индикатор: объяснение

Нахождение точки снижения с помощью ForeFlight | Планирование снижения стало проще

От высокого к низкому, будьте внимательны! | Ошибки высотомера из-за давления

⚠️ Ловушка визуального подхода: как визуальный подход может вас сбить с толку

🚨 Крутой спуск, сюрприз! VOR/DME Чарли в Медфорде (прохождение G1000)

Съемки знаменитого LOC/DME-E в Аспен, штат Колорадо, KASE

How Coffin Corner Can Endanger High-Altitude Flight

Master the Backcourse Approach by Visualizing it This Way | Localizer Backcourse

✈️ VOR Reverse Sensing Explained (Finally Makes Sense!)

Can You Calculate your own Visual Descent Point | VDP on a Non Precision IFR Approach

Let's Practice Some IFR Holds | Unpublished Holds Garmin 650

Here's What to Watch out for on a Circle to Land

Полёты на печально известном Martin State VOR 15 — Чистые навыки навигации, часть 2

Flying the Infamous Martin State VOR 15 – Pure Raw Nav Skills Part 1

Отправление по ППП: Морристаун Семи с изюминкой

Look Closely at this Approach | Briefing Instrument Approaches

This IFR Departure is Legal...But Barely Safe

Can the 50/70 Rule Save Your Takeoffs? | Takeoff Performance Calculations

Могут ли новые динамические процедуры ForeFlight помочь вам улучшить навыки проведения брифинга? ...

How the Pros Fly a Non Precision Approach | Derived Decision Altitude

Use this Pressure and Density Altitude Calculator for your next flight! | Aircraft Performance

RAIM против WAAS: нужно ли все еще проверять RAIM для полетов по ППП?

HARDEST Commercial Questions | Would You Pass?

How to Fly into Oshkosh 2025 | What's Changed on the EAA Oshkosh Notice

5 САМЫХ СЛОЖНЫХ вопросов теста IFR (большинство студентов ответили на них неправильно)

Можно ли использовать GPS для захода на посадку по VOR? Вот что на самом деле говорит FAA

The "25 Squared" Myth in Constant Speed Propellers | Keep the Prop on Top

Why Your Altimeter Lies in Hot Weather (and why it matters on an IFR approach)

4 Myths About VFR Flying | Private Pilot Checkride

Вы неправильно проводите инструктаж по заходу на посадку по ППП? | Как провести инструктаж по зах...