Aryma Labs
We are a Data Science Firm specializing in Marketing analytics, Machine learning and NLP. We envision to take the benefits of Data Science to enterprises of all sizes.
Our Motto is More Results, Less Hype.
Запуск анализатора прогнозов МММ
Представляем проверку готовности MMM
Являются ли MAPE, MASE и RMSE недостаточными?
Иерархические согласования
Хорошая ли идея моделировать на детальном уровне времени, например, на уровне секунд, минут или ч...
Истории успеха прогнозирования в отрасли
Причина, по которой экспоненциальное сглаживание превосходит сложные методы прогнозирования: комп...
Понимание компонентов AR, I и MA в ARIMA
Что такое конформные предсказания
Что такое сезонность? Хорошо ли с этим справляется ARIMA или SARIMA — лучший вариант?
Почему кодирование фиктивных переменных плохо и чем методы RBF лучше
Что такое способность прогнозирования? Что можно прогнозировать, а что нельзя.
Запуск Adstock ITSA
The Marketing Mix - Unmixed Ep8 with Ben Oliver
The Casual Causal Talk with Dr. Stephan Kolassa (Episode 12)
Views on MMM and MTA
Are publishers losing out If yes, what is the way forward for them
Correlation is not Causation - Try DiDective
What is Attentive Audience Paradox
Challenges and Opportunities in programmatically activating attention metrics via DSPs
How is AU metric validated?
The Marketing Mix - Unmixed Ep7 with John James
Ask Aryma Labs
𝐎𝐧𝐞 𝐂𝐚𝐦𝐩𝐚𝐢𝐠𝐧. 𝐌𝐚𝐧𝐲 𝐋𝐚𝐮𝐧𝐜𝐡 𝐃𝐚𝐭𝐞𝐬. 𝐎𝐧𝐞 𝐂𝐚𝐮𝐬𝐚𝐥 𝐀𝐧𝐬𝐰𝐞𝐫 - 𝐒𝐭𝐚𝐠𝐠𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐃𝐢𝐃
The Marketing Mix - Unmixed Ep 6 with Gurleen Saraon
The Marketing Mix - Unmixed Ep 5 with Marc Guldimann
The Marketing Mix - Unmixed Ep 4 with Daniel Althaus
The Marketing Mix - Unmixed Ep 3 with James Addlestone
Launching DiDective - Geo Testing with real causality
Will AI Overviews Disadvantage Publishers ?