The Old Iron Workshop
MR ANDERSON PRESENTS, HOW TO RUIN A PERFECTLY GOOD CAR, AND LOW BROW STUFF, FOR LOW BROW PEOPLE
The 1940 ford shop truck update continues
Мой пикап Ford 1940 года. Время заняться интерьером.
Грузовик-магазин получает новый кузов.
Этот старый грузовик
На этот раз это была не моя вина.
22 октября 2025 г.
Выходные в Берне. Выезд на катафалке.
От свалки до уличной суеты: возрождение классического катафалка
Это сработало в моей голове. Мой проект «Форд» 1936 года продолжается.
Установка культовой решетки DeSoto 1952 года на Mercury 1950 года
Chopping the 1950 mercury
Посмотрите, что мы нашли
Какая неделя, моя жизнь хот-рода
The Grand national roadster show In Los Angeles CA
Pulling apart the Ford banjo rear axle, The 1936 ford build continues
Lowering the 1936 ford the old skool way
The 1936 ford roadster build part 7
The 1936 Ford Build Continues
PART 5 of the 36 Ford pickup. Splitting Wishbones. And reviewing Arccaptain MIG205Pro
Building a fresh air intake for the LS swap in The 1950 hearse
So it turns out, you guys were right.
Part 4 of the 1936 ford roadster pickup build
1936 Ford Roadster Build How to Ruin A Perfectly Good Car
moving the Hearse
Pt2 Of the 1936 Ford Roadster Pickup project
The 1950 Cadillac Hearse build continues part 33
Back from the ashes . new shop truck 36 ford
The long road to Lonestar 
THATS A WRAP. 1950 MERCURY PROJECT
We struck gold! Installing the DeSoto grill and surprise surprise