Salter Racing Engines
Brian Salter has powered
6 NASCAR championships
more than 20 land speed records,
Winner of Pinks All out
Multiple drag racing championships
Multiple mud pit racing wins
Over 175 circle track wins
Featured engine builder on the History channels madhouse
This channel is informational towards high-performance and racing engines we hope to educate people so they can have better performing engines and more fun on race day.
He is now currently working on special projects for colleges and universities while still providing winning race engines to certain clientele.
MAKING MORE POWER STARTS WITH FUNDAMENTALS We discuss Boost, Dynamic Compression, Injector Placemen
LSA и что это такое на самом деле. Брайан Солтер объясняет это простыми терминами и помогает вам ...
WHAT NUMBERS DO YOU LOOK AT WHEN CHOOSING A CAMSHAFT IT REALLY MATTERS HAPPY VETRRANS DAY!
Без рекламы. Это я и некоторые разговоры о вере, а также вызов всем нам.
В ЭТОМ ВИДЕО ЕСТЬ НЕСКОЛЬКО СЕРЬЕЗНЫХ МАТЕРИАЛОВ ПО СТРОИТЕЛЬСТВУ ДВИГАТЕЛЕЙ, ВЫ ГАРАНТИРОВАННО Ч...
НАПОМИНАНИЕ: ПРАВИЛЬНО ОБКАТАЙТЕ НОВОЕ ОБОРУДОВАНИЕ ПЕРЕД ТЕМ, КАК ВЫЕЗЖАТЬ В ГОРОД
Dodge Charger 383 1969 года, часть 3. Я покажу вам, как собрать поршневой и шатунный узел, а такж...
2300 Ford 4-цилиндровый двигатель с верхним расположением распределительного вала. УСТАНОВКА КЛАП...
NOR'EASTER 2025 С южных внешних отмелей Северной Каролины.
РАЗРУШЕНИЕ ПОДШИПНИКА и ЗАЗОР ПОДШИПНИКА. МОЖЕТ БЫТЬ ОДНО, А ДРУГОЕ НЕ МОЖЕТ. ОЧЕНЬ ВАЖНО ПОНИМАТЬ
Эта ПРОСТАЯ ОШИБКА может стоить вам тысяч и даже ВАШЕЙ или чьей-то ещё ЖИЗНИ. Проверьте!
ЧАСТЬ 2 о DODGE CHARGER 383 MOPAR 1969 года выпуска Спасибо за поддержку YouTube!
НОВАЯ ФУТБОЛКА И ХУДИ, НОВЫЙ ЧЕМПИОНАТ 2025 ГОДА, ШАПКИ ВЕРНУЛИСЬ!! Спасибо!!
CYLINDER DECK ROLLING AND DODGE 383 MAKING BIG POWER WITH A LITTLE CAMSHAFT HIT LIKE BUTTON THANX
Answering Steve Morris questions about valve speed and Air Movement in a Port
SALTER SHOWS YOU A LITTLE DETAIL THAT COULD SAVE YOU BIG HEART ACHE AND MONEY. PAY ATTENTION Thanks
Heart to Heart Conversation about a question that was asked to me? Please Hit Like and Subscribe.
TO GET TO THE ACTUAL AIRFLOW IN A GIVEN TIME, YOU MUST EMPIRICAL TEST. PLEASE HIT LIKE and SUBSCRIBE
@300 Degrees of duration & 7K RPMS, The Valve Stays Open .00714 seconds. @Steve Morris. ALL THE Math
Little Main Crank in Big Main Block. I show you how and what to check for a perfect fit. + coatings
What Happens in a Real Racing Engine when you Knurl the Skirt WITH CORRECTED MATH @UncleTonysGarage
TITANIUM VALVES! Are they worth the trouble. depends on the application but YES YES YES PLEASE WATCH
HOW LONG SHOULD YOUR VALVE GUIDES BE
PART 3 turn your mediocre cylinder head into a beast. New cylinder head project and much more
PART 2 I SHOW YOU HOW TO Take ANY Cylinder Head and Make it A CONTENDER With MAJOR GAINS!!
Learn what It takes to turn ANY Boat Anchor into a Major Contender with Major Gains!!! Part 1
Mathematical Explanation About Cylinder Head Cross Sectional Area Requirements Thank You 4 Watching
MUST WATCH! You wont believe what I got on Camera This Morning. SUPER COOL!
LOTS OF DYNO PULLS. USING THE SAME CAMSHAFT WE SEE SIMILAR AND NOT SO SIMILAR RESULTS PLUS HARMONICS