Martin Bros Customs
Welcome to Martin Bros Customs
We build and reimagine classic cars with Joe's attitude.
This channel is your front-row seat to real-deal fabrication and the kind of hands-on craftsmanship that’s disappearing fast. No cookie-cutter builds. No fluff. Just raw, unfiltered automotive culture straight from the shop floor.
📽️ Expect:
Full custom builds from concept to burnout
Tech tips and how-tos for wrenching in your garage
Behind-the-scenes shop action and fabrication magic
Loud engines, fast cars, and a little dust in your teeth
Subscribe and turn on notifications because we’re just getting warmed up.
👊 Built by hand. Driven with purpose. Welcome to the Brotherhood. Get Yer Hands Dirty!
Основы обработки металла. Простые методы для начинающих.
Управляем Pull Max P5. Представляем новую футболку!
Вы хотели чего-то потрясающего? Мы вас нашли… и даже нашли Аманду!
Революционные детали, напечатанные на 3D-принтере, для нашей сборки!
У нас слишком много машин и недостаточно рук!
Таких машин больше не строят — посмотрите на металлоконструкции, которые никогда не покажут по те...
Пейс-кар FULL METAL FOX ’79 — результаты будут просто потрясающими
Surprise, surprise… the rust monster strikes again! Can we stay under budget on the 1958 Impala?
58 Impala Convertible Light Fab
From Primer to Perfection: Yamaha R6 Gets a Custom Paint Job by Martin Bros Customs
Mating a '58 Impala Convertible to a Roadster Shop Chassis – Custom Floor Mods Begin!
No One’s Ever Done THIS to a 1979 Pace Car Foxbody Mustang… Until Now
New Builds, Big Problems, and a Surprise 👀
Сварка, гаечные ключи и прочая ерунда — настоящий рабочий день в мастерской. Hangin' Loose, том 1
This ‘68 Bronco Was Never Meant to Be Perfect… But We're Making It Perfect. Expert Metalwork!
Самая плотная посадка коллектора, которую мы когда-либо пробовали (Turbo Fab Madness)
Эта Impala 1958 года просто идеальна… Поэтому мы её разрезаем + Почему мы НЕ красим нашу сборку C...
Секретный соус Джо 🎯 Как заклеить пламя для рисования + Огромное спасибо
Как создать самый дикий гибрид Ford из когда-либо созданных, используя высококачественные металли...
No Panel? No Problem. We’ll Just Make One : A Rear Quarter Panel Patch for the Foxbody Mustang.
Foxbody получает выхлопную систему ручной сборки — время сварки TIG в мастерской
Мы сделали днище Foxbody Mustang 1979 года из ничего — вот как.
Stuffing 12-Inch Wide Tires on a Foxbody Mustang | Rear Tub Fabrication from Scratch
Can we get this tire to work with the 1979 Foxbody Mustang?! Too Big!?
1979 Foxbody Indy Pace Car. LS Swap?
Our 1966 Nova we're debuting at Triple Crown 2025!
Baileigh Bio on Joe Martin of Martin Bros Customs
'36 Hudson Metal work