Shawnthebro
Hello, all! I am Shawnthebro! I love making content for others to enjoy! I am a software engineer that worked on Bad Manors (Lead Programmer) and Fury Strike: 80s Beatdown (Core Software Engineer). Bad Manors is a free game on Kongregate that was made in Unity with C#. Bad Manors was made as a college project using Castlevania for inspiration. Fury Strike: 80s Beatdown is a free game on Steam that was made in Unreal Engine 4 with C++. Fury Strike was made in collaboration with Full Sail University and Rooster Teeth (and shown off at RTX) using Street Fighter and Tekken for inspiration. Outside of programming, I am also a Twitch streamer who loves to play games: https://www.twitch.tv/shawnthebro27.
All of my video descriptions use my "reborn" format. This means that any videos I uploaded before January 21st, 2019 will have the description formatting from later videos. I am not claiming that the Skyrim Theme or Star Theme were created for my channel.
ОГРОМНЫЕ улучшения снарядов! | Как создать свою файтинг-игру | Учебник по UE4/UE5 и C++, часть 304
NPC, враги и союзники! | Как создать свой собственный шутер от первого лица | Учебник по Unreal и...
Обновления AnimBP (часть 7) | Как создать свою файтинг-игру | Учебное пособие по UE4/UE5 и C++, ч...
Навигация по меню паузы! | Как создать свою собственную игру SSB | Учебник по Unreal и C++, часть 82
Обновления AnimBP (часть 6) | Как создать свою файтинг-игру | Учебник по UE4/UE5 и C++, часть 302
Конвертация 2D и 2.5D истребителя в 3D (часть 13) | Учебное пособие по Unreal Engine 4 и Unreal E...
Улучшения персонажей (часть 13) | Как создать свою собственную файтинг-игру | Учебное пособие по ...
Меню «Нажмите любой ввод»! | Как создать свою экшен-RPG | Учебник по UE4/UE5 и C++, часть 76
Улучшения персонажей (часть 12) | Как создать свою собственную файтинг-игру | Учебное пособие по ...
Меню «Нажмите любую клавишу»! | Как создать свой собственный FPS | Учебник по Unreal и C++, часть 78
Улучшения персонажей (часть 11) | Как создать свою собственную файтинг-игру | Учебное пособие по ...
Использование контроллера игрока! | Как создать свою собственную игру SSB | Учебник по Unreal и C...
Улучшения персонажей (часть 10) | Как создать свою собственную файтинг-игру | Учебное пособие по ...
Конвертация 2D и 2.5D истребителя в 3D (часть 12) | Учебное пособие по Unreal Engine 4 и Unreal E...
Общие улучшения ресурсов! | Как создать свою собственную файтинг-игру | Учебное пособие по UE4/UE...
Создаём меню паузы! | Как создать свою собственную экшен-RPG | Учебник по UE4/UE5 и C++, часть 75
Улучшения персонажей (часть 9) | Как создать свою собственную файтинг-игру | Учебное пособие по U...
Метательные предметы (Часть 5: Создание и контрмеры) | Как создать свой собственный FPS | Учебник...
Улучшения персонажей (часть 8) | Как создать свою собственную файтинг-игру | Учебное пособие по U...
Интерфейс навигации по меню №2 | Как создать свою собственную игру SSB | Учебник по Unreal и C++,...
Character Upgrades (Part 7) | How To Make YOUR OWN Fighting Game | UE4/UE5 & C++ Tutorial, Part 294
3D Fighting Game Camera #2 (Convert 2D Fighter To 3D #11) | Unreal Engine 4/Unreal Engine 5 Tutorial
Character Upgrades (Part 6) | How To Make YOUR OWN Fighting Game | UE4/UE5 & C++ Tutorial, Part 293
Swap Shoulder Camera Views! | How To Make YOUR OWN Action RPG | UE4/UE5 & C++ Tutorial, Part 74
General C++ Code Upgrades! | How To Make YOUR OWN Fighting Game | UE4/UE5 & C++ Tutorial, Part 292
Throwables (Part 4: Lethals & Tacticals) | How To Make YOUR OWN FPS | Unreal & C++ Tutorial, Part 76
Character Upgrades (Part 5) | How To Make YOUR OWN Fighting Game | UE4/UE5 & C++ Tutorial, Part 291
Interface for Menu Navigation! | How To Make YOUR OWN SSB Game | Unreal & C++ Tutorial, Part 79
Character Upgrades (Part 4) | How To Make YOUR OWN Fighting Game | UE4/UE5 & C++ Tutorial, Part 290
3D Fighting Game Camera (Converting 2D Fighter To 3D #10) | Unreal Engine 4/Unreal Engine 5 Tutorial