Suboptimal Engineer
Indian software engineer interested in computer graphics and shaders.
Как подсчитать биты в C++?
Как настроить параметры LLDB для отладки C++ на MacOS | Учебное пособие по C++
Как C++ 26 решает проблемы безопасности памяти
Почему функция Return Zero необязательна в функции Main в C++? | Учебник по C++
How to Setup WebGPU Shaders in C++ | Intro to WebGPU
Intro to WebGPU with C++ | WebGPU Setup Guide
Why does using the C++ STL increase compile times?
How to setup C++ with SFML on MacOS with Homebrew?
How to Compile and Run C++ in VS Code with Tasks JSON?
C++ Standard Library Println, Cout, Cin Explained
What do the linker and compiler do in C++?
Ray Marching Shaders | C++ Shader Game Engine
How to debug C++ on MacOS with LLDB?
TypeScript vs C++ for Graphics Programming | Shader Game Engine Development
WebGPU Compute Shaders: Coding a Slime Mold Simulation
How to Recreate Sable Art Style with Shaders
I Tried Learning Computer Graphics in 6 Months
What is WebGPU?
What is Gaussian Blur?
Учебное пособие по вопросам собеседования по графическому программированию
Coding a Slime Mold Simulation in Unity
Coding a Boids Flocking Simulation
I Tried Learning Unity Game Development in 30 Days
What is Ray Marching?
Noise Functions: Fractional Brownian Motion, Domain Warping, Calculating Normals
Что такое шум Перлина?
What is Voronoi Noise?
Что такое ценностный шум?
Введение в поля знаковых расстояний
Introduction to Phong Lighting